вторник, 3 май 2016 г.

Мързелива баница с оризово брашно

Рецептата, която ще представя е рецепта от един от моите любими блогове - Зорница-Пица :-) Нямам опит с безглутенови рецепти, но човек се учи докато е жив :-) Никога не съм предполагала, че рецепта, която не съдържа поне част бяло брашно може да е толкова вкусна. Тази рецепта ме опровергава напълно. Направих минимална промяна в нея. Промених й и името, защото вкусът ми напомня за стандартната мързелива баница, но.... тази ми хареса повече :-D
И така:


1 ч.ч. кисело мляко
1/2 ч.л. хлебна сода
2 яйца
3-4 с.л. олио
1 1/2 ч.ч. оризово брашно
1/2 ч.ч.  натрошено сирене

Киселото мляко се смесва със содата и се оставя да "шупне". Когато това стане се прибавя към разбитите с тел яйца. Добавят се последователно олиото, брашното и натрошеното сирене. Всичко се разбърква добре. Сместа се изсипва в тавичка постлана с хартия за печене, като хартията леко е намазнена с олио. Пече се на около 200 градуса докато клечка забита в центъра на баницата излезе суха.

Чаената чаша, която използвах е с вместимост 250 мл.
Тавичката, в която пекох е кръгла с диаметър 24 см.

Тази рецепта зае място сред моите любими. Бърза за приготвяне и много вкусна.


2 коментара:

  1. Много вкусно се получи. Благодаря за хубавата рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че сте харесали рецептата. На мен също ми е една от любимите рецепти с оризово брашно. Поздрави :-)

      Изтриване