четвъртък, 19 септември 2019 г.

Запеканка с броколи

Тази запеканка вече съм я правила десетки пъти и не оцелява за снимки :-) Обожавам броколи, но точно по този начин не се бях сетила да си ги направя. Рецептата е от вида бързо, лесно, вкусно, #многочестояправя :-)


Продукти:
1 глава броколи 500 г
4 яйца
250 г сирене
100 г кашкавал
4-5 с.л. олио
сол

Приготвяне: 
Накъсайте броколите на розички и ги сварете за 5 мин. в подсолена вода. След това ги залейте веднага със студена вода, за да се запаси свежият им цвят. Разбъркайте яйцата с тел и прибавете олиото. Натрошете сиренето и го смесете с яйцата. Намаслете с малко олио дъното на тавичка (моята е кръгла с диаметър около 24 см.) и разпределете броколите. Върху тях изсипете сиренето и яйцата. Разбъркайте леко. Най-отгоре настържете кашкавал. Печете на 200 градуса за около 20 минути.
Запеканката е най-вкусна топла.

Да ви е сладко!

Със специална благодарност към Галя благодарение, на която имам вече в блога си една от най-любимите ми рецепти :-)

2 коментара:

  1. С децата много обичаме броколи:). Тази запеканка изглежда много вкусно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми е любим :-) Радвам се, че и каката го харесва, ентусиазирано ми помага да го готвя и хапва :-) Поздрави сърдечни!

    ОтговорИзтриване